Ustal plan odchudzania

Działanie bez konkretnego planu działania. Syndrom tzw. “słomianego zapału”
Jest to jeden z najczęściej popełnianych błędów przez osoby odchudzające się. Schemat działania jest zawsze bardzo podobny: dowiadujemy się o cudownej diecie przeczytanej w gazecie lub otrzymujemy rewelacyjny sposób na zrzucenie kilku kilogramów zasłyszany od sąsiadki. Na początku pozornie towarzyszy nam ogromna dawka motywacji, jednak po kilku dniach stan ten opada, kończąc się zazwyczaj fiaskiem. Mamy tutaj do czynienia z klasycznym syndromem tzw. “słomianego zapału”, który towarzyszy niemalże każdemu, kto nie opracuje konkretnego planu działania krok po kroku.
Rada 1: Wyznacz sobie cel, jaki chcesz osiągnąć.
Ile chcę schudnąć? 
Ile potrzebujesz czasu?
Kto może mi pomóc?
Jak chcę wyglądać?
Ile centymetrów w pasie chcę mieć mniej?
Jakie posiłki będę spożywać?
W które konkretnie dni będę robić zakupy?

Z pozoru zapisywanie takich informacji wydaje się nieistotne, jednak z czasem uświadomisz sobie, że podążając według ściśle określonego harmonogramu osiągniesz każdy cel. Im bardziej sprecyzujesz swój plan działania, tym masz większe szanse na powodzenie!

Komentarze są wyłączone.