Oferta

Trening Personalny: jest to kompleksowy i indywidualny dobór metod, form i zasad treningowych popartych odpowiednim odżywianiem, dostosowanych do potrzeb i oczekiwań danej osoby, gwarantujący osiągnięcie wyznaczonego celu, np.:

  • pełną kontrolę efektów osiąganych przez klienta

  • uzyskanie wymarzonej sylwetki

  • zmiana stylu życia

  • polepszenie stanu zdrowia

  • motywacja do pokonywania własnych ograniczeń

  • zwiększenie samooceny i poczucie spełnienia

Trening Funkcjonalny/Cross trening: jest to rodzaj ćwiczeń imitujący naturalne wzorce ruchowe człowieka wykonywane podczas codziennego życia. Polega na zwiększeniu  wszystkich cech motorycznych i bycia uniwersalnym w każdej dziedzinie. Co daje taki rodzaj treningu:

  • zwiększamy wszystkie cechy motoryczne (siła, dynamika, szybkość, gibkość, koordynacja…) 

  • wzmocnienie gorsetu mięśniowego i  stabilizacji centralnej

  • zwiększenie ruchomości w poszczególnych segmentach naszego ciała

  • zmniejszamy  dolegliwości bólowe

  • poprawia koordynacje ruchową oraz motorykę

  • wspomaga układ krążenia

  • redukuje poziom tkanki tłuszczowej

Trening rehabilitacyjny/mobility: głównym celem takiego treningu jest naprawa balansu strukturalnego, wyeliminowanie wad postawy i przywrócenie prawidłowego zakresu ruchu w stawach. Zalecany jest osobą po urazach i starszym. Ten typ treningu:

  • niweluje dolegliwości bólowe i wady postawy

  • poprawia koordynacje ruchową oraz motorykę

  • wzmocnienie gorsetu mięśniowego i  stabilizacji centralnej

  • wspomaga układ krążenia

  • przywracamy ruchomości w poszczególnych segmentach naszego ciała

  • przyspiesza regeneracje po urazach

Trening kulturystyczny/sylwetkowy: głównym celem takiego treningu jest zwiększenie masy mięśniowej i polepszenie proporcji beztłuszczowej masy ciała w stosunku do tłuszczowej,  Wykorzystujemy tutaj przede wszystkim wolne ciężary, wyciągi oraz maszyny. Rodzaj form i metod treningowych jest uzależniony od danego okresy przygotowawczego nastawionego na określone rezultaty. Co daje taki rodzaj treningu:

  • przyrost beztłuszczowej masy ciała

  • redukcję tkanki tłuszczowej

  • poprawę samooceny

  • uzyskanie wymarzonej  sylwetki

  • zwiększenie siły 

Trening podnoszenia ciężarów i trójboju siłowego: głównym celem treningu jest zwiększenie siły i wytrzymałości mięśni oraz stawów.  Efektami ubocznymi jest zwiększenie masy mięśniowej, dynamiki i redukcja tkanki tłuczonej. W treningach używamy głównie wolnych ciężarów, gum oraz łańcuchów. Programowanie treningowe jest uzależnione od okresu i celu treningowego. Trening ten wpływa na:

  • zwiększanie siły i dynamiki

  • wzmocnienie gorsetu mięśniowego i stabilizacji centralnej

  • przyrost beztłuszczowej masy ciała

  • redukcję tkanki tłuszczowej

  • zwiększenie ruchomości w poszczególnych segmentach naszego ciała

Trening nakierowany na zwiększenie cech motorycznych: przeznaczony jest dla zawodników sportów walki (boks,mma), sportów drużynowych (piłka nożna/siatkówka) czy przygotowanie do testów i egzaminów sprawnościowych do służb mundurowych lub uczelni wyższych. Ten rodzaj treningu wpływa na:

  • poprawę koordynacji ruchowej

  • zwiększenie siły 

  • zwiększenie szybkości

  • krótszy czas reakcji

  • poprawę gibkości

  • polepszenie orientacji przestrzennej

Analiza Składu Ciała: wykonujemy ją za pomocą specjalistycznego analizatora InBody120. Jest to nowoczesny i jedyny w Polsce specjalistyczny (medyczny) analizator składu ciała.

InBody120 bada i analizuje:

  • masę ciała

  • masę mięśni szkieletowych

  • masę tkanki tłuszczowej

  • zawartość białka, zawartość substancji mineralnych

  • całkowitą zawartość wody w organizmie

  • wskaźnik masy ciała BMI

  • procentową zawartość tkanki tłuszczowej

  • wskaźnik talia-biodro (WHR)

  • podstawową przemianę materii (BMR)

  • kontrolę tkanki tłuszczowej

  • kontrolę mięśni

  • kontrolę masy ciała

  • poziom tłuszczu trzewnego

  • segmentalną analizę tkanki tłuszczowej i beztłuszczowej (prawego i lewego ramienia, prawej i lewej nogi, tułowia)

  • impedancję każdego z segmentu, impedancję każdej częstotliwości

  • analizę otyłości

  • stopień otyłości (%)

  • historię składu ciała

Jak przygotować się do analizy? 

Badanie to wykonuje się na boso w lekkim ubraniu (możesz zostać poproszony/a o rozebranie się do bielizny). Odstęp miedzy posiłkiem, a badaniem powinien wynosić ok. 3 godzin, pacjent nie powinien również przyjmować płynów na 2 godziny przed pomiarem. Nie należy wykonywać żadnych ćwiczeń fizycznych przed pomiarem (najlepiej na 12h przed planowaną analizą). Nie należy również pływać, brać kąpieli, prysznica oraz korzystać z sauny na 2 godziny przed pomiarem. Analizę należy wykonywać po oddaniu moczu lub kału. Nie zaleca się spożywania alkoholu, kofeiny (zawarta jest również w suplementach) na 24h przed badaniem. Nie należy również wykonywać pomiaru u kobiet ciężarnych, u osób chorujących na padaczkę, ze stymulatorem serca, z wszczepionymi metalowymi implantami, urządzeniami elektrycznymi w jamie brzusznej typu „Abillity”.

 

Komentarze są wyłączone.